Opis pokemona Magnemite
Magnemite
Numer ID |
#81 |
Gatunek |
Magnemite |
Typ |
|
Min. poziom |
1 |
Ewolucja |
30 poziom |
Przedmiot ewolucji |
brak |
Łapanie |
możliwy do złapania |
Występowanie
Przyrosty
Atak |
+2 |
Sp. Atak |
+4 |
Obrona |
+3 |
Sp. Obrona |
+2 |
Życie |
+5 |
Szybkość |
+2 |
Parametry podstawowe
Atak |
35 |
Sp. Atak |
95 |
Obrona |
70 |
Sp. Obrona |
55 |
Życie |
25 |
Szybkość |
45 |
Odporności
| | | | | | | | | | | | | | | | |
0.5 | 2 | 1 | 0.5 | 0.5 | 0.25 | 0.5 | 0 | 1 | 2 | 0.25 | 4 | 0.5 | 0.5 | 1 | 0.5 | 0.5 |
Ewolucja
| → 30 poziom
| |
| → 45 poziom u siostry Joy | |
| |
Opis pokemona
Magnemite jest pozornie formą życia, która ma szary, sferyczny metalowy korpus z magnesami w kształcie podkowy z każdej strony i z jednym, dużym okiem. Ma trzy śruby na ciele: dwie w dolnej części ciała, a trzeci na czubku głowy i wygląda podobnie do anteny. Dwie śruby dolne służą do zauważanie celu. Choć Magnemite i jego wyewoluowały formy są to istoty mechaniczne, anime wykazało, że ma emocje. To nawet wykazywał potrzebę jedzenia, choć jego główną formą odżywiania jest prąd elektryczny.On jest powszechnie spotykane w miejscach takich jak elektrownie czy jaskinie o silnym polu magnetycznym. Mimo swojego nowoczesnej, sztucznego wyglądu, Magnemite został przedstawiony na rzeźbach odkrytych w Ruinach Alph i jest obecna w retelling AZ wojny Kalos, wskazując, że istnieje od co najmniej 3000 lat.
Jednostki magnetyczne na ciele Magnemite wytwarzają fale elektromagnetyczne, które daja mu umiejętności grawitacji i potencjalne zakłócanie urządzeń elektrycznych. Magnemite nie jest znany jako nadmiernie agresywny. Może on przyciągać cokolwiek emitowania energii elektrycznej lub w polu magnetycznym, w tym . Pod opieką trenera, może być oddanym zawodnikiem.
Ataki przez poziom
Typ
|
Rodzaj
|
Nazwa
|
Od poziomu
|
Moc
|
Celność
|
Opis działania
|
PP
|
|
|
Tackle
|
Na start |
30
|
100
|
|
30
|
|
|
Supersonic
|
4 |
0
|
55
|
Jeśli trafi otępia przeciwnika.
|
20
|
|
|
ThunderShock
|
7 |
40
|
100
|
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
|
30
|
|
|
SonicBoom
|
11 |
20
|
90
|
|
20
|
|
|
Thunder Wave
|
15 |
0
|
100
|
Paraliżuje przeciwnika.
|
20
|
|
|
Magnet Bomb
|
18 |
60
|
100
|
|
20
|
|
|
Spark
|
21 |
65
|
100
|
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
|
20
|
|
|
Mirror Shot
|
25 |
65
|
85
|
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom.
|
10
|
|
|
Metal Sound
|
29 |
0
|
85
|
Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy.
|
40
|
|
|
Electro Ball
|
32 |
70
|
100
|
|
10
|
|
|
Flash Cannon
|
35 |
80
|
100
|
10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom.
|
10
|
|
|
Screech
|
39 |
0
|
85
|
Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
|
40
|
|
|
Discharge
|
43 |
80
|
100
|
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
|
15
|
|
|
Lock-On
|
46 |
0
|
100
|
Zwiększa szybkość używającemu o o jeden poziom co użycie.
|
5
|
|
|
Magnet Rise
|
49 |
0
|
100
|
Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego.
|
10
|
|
|
Gyro Ball
|
53 |
100
|
100
|
|
5
|
|
|
Zap Cannon
|
57 |
120
|
50
|
Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
|
5
|
Ataki przez TM
Opis pokemona dostępny na licencji
CC-BY-SA.