Nazwa ataku |
Typ |
Rodzaj |
Moc |
Celność |
Efekt |
Absorb |
|
|
20 |
100 |
Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Acid |
|
|
40 |
100 |
10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Acid Armor |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Acid Spray |
|
|
40 |
100 |
Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie. |
Acrobatics |
|
|
110 |
100 |
|
Acupressure |
|
|
0 |
50 |
Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu |
Aerial Ace |
|
|
60 |
100 |
|
Aeroblast |
|
|
100 |
95 |
|
After You |
|
|
50 |
100 |
|
Agility |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
Air Cutter |
|
|
55 |
95 |
|
Air Slash |
|
|
75 |
95 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Ally Switch |
|
|
0 |
100 |
60% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Amnesia |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
|
AncientPower |
|
|
60 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
Aqua Jet |
|
|
40 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
Aqua Ring |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
Aqua Tail |
|
|
90 |
90 |
|
Arm Thrust |
|
|
15 |
100 |
|
Aromatherapy |
|
|
0 |
100 |
Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np podpalony, jest otruty itp. |
Assist |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
Assurance |
|
|
100 |
100 |
|
Astonish |
|
|
30 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Attack Order |
|
|
90 |
100 |
|
Attract |
|
|
0 |
100 |
Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". |
Aura Sphere |
|
|
90 |
80 |
|
Aurora Beam |
|
|
65 |
100 |
10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom. |
Autotomize |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Avalanche |
|
|
60 |
100 |
|
Barrage |
|
|
15 |
85 |
Atakuje 2-5 razy. |
Barrier |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Baton Pass |
|
|
50 |
100 |
|
Beat Up |
|
|
65 |
100 |
|
Belly Drum |
|
|
0 |
100 |
Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz. |
Bestow |
|
|
20 |
100 |
Atakuje 4-5 razy. |
Bide |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego. |
Bind |
|
|
15 |
85 |
Atakuje 4-5 razy. |
Bite |
|
|
60 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Blast Burn |
|
|
150 |
90 |
|
Blaze Kick |
|
|
85 |
90 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Blizzard |
|
|
120 |
70 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Block |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Blue Flare |
|
|
130 |
85 |
|
Body Slam |
|
|
85 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Bolt Strike |
|
|
130 |
85 |
|
Bone Club |
|
|
65 |
85 |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Bone Rush |
|
|
25 |
90 |
Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. |
Bonemerang |
|
|
50 |
90 |
Atakuje 2 razy w rundzie. |
Bounce |
|
|
85 |
85 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Brave Bird |
|
|
120 |
100 |
1/3 obrażeń zwrotnych. |
Brick Break |
|
|
75 |
100 |
30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Brine |
|
|
65 |
100 |
|
Bubble |
|
|
20 |
100 |
10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
BubbleBeam |
|
|
65 |
100 |
10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
Bug Bite |
|
|
60 |
100 |
Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Bug Buzz |
|
|
90 |
100 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Bulk Up |
|
|
0 |
100 |
Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. |
Bulldoze |
|
|
60 |
100 |
Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Bullet Punch |
|
|
40 |
100 |
|
Bullet Seed |
|
|
25 |
100 |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
Calm Mind |
|
|
0 |
100 |
Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. |
Camouflage |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę specjalna używającego. |
Captivate |
|
|
0 |
100 |
Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. |
Charge |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom. |
Charge Beam |
|
|
50 |
90 |
70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. |
Charm |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy. |
Chatter |
|
|
60 |
100 |
|
Chip Away |
|
|
70 |
100 |
Podnosi atak używającego o jeden poziom. |
Circle Throw |
|
|
60 |
90 |
|
Clamp |
|
|
35 |
85 |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
Clear Smog |
|
|
50 |
60 |
|
Close Combat |
|
|
120 |
100 |
Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
Coil |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa atak, obronę używającego o jeden poziom. |
Comet Punch |
|
|
18 |
85 |
Atakuje 2-5 razy na rundę. |
Confuse Ray |
|
|
0 |
100 |
Atak otępiający przeciwnika. |
Confusion |
|
|
50 |
100 |
|
Constrict |
|
|
10 |
100 |
10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
Conversion |
|
|
0 |
100 |
Zmienia typ pokemona na tym przeciwnika. |
Conversion 2 |
|
|
0 |
100 |
Typ pokemona zmienia się na typ przeciwnika. |
Copycat |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Cosmic Power |
|
|
0 |
100 |
Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
Cotton Guard |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy. |
Cotton Spore |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
Counter |
|
|
120 |
100 |
|
Covet |
|
|
60 |
100 |
|
Crabhammer |
|
|
90 |
90 |
|
Cross Chop |
|
|
100 |
80 |
|
Cross Poison |
|
|
70 |
100 |
10% szans na zatrucie przeciwnika. |
Crunch |
|
|
80 |
100 |
20% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Crush Claw |
|
|
75 |
95 |
50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Crush Grip |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna jest od tego ile życia pozostało przeciwnikowi. Im więcej tym większa moc. Przy całym życiu przeciwnika moc wynosi 120. |
Curse |
|
|
0 |
100 |
Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli:
a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia
b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
|
Cut |
|
|
50 |
95 |
|
Dark Pulse |
|
|
80 |
100 |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Dark Void |
|
|
0 |
80 |
|
Defend Order |
|
|
0 |
100 |
|
Defense Curl |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Defog |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obrone specjalną o 2 poziomy |
Destiny Bond |
|
|
0 |
100 |
Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Detect |
|
|
0 |
100 |
Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. |
Dig |
|
|
80 |
100 |
|
Disable |
|
|
0 |
50 |
Blokuje jeden z ataków przeciwnika. Atak jednorazowy. |
Discharge |
|
|
80 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Dive |
|
|
80 |
100 |
|
Dizzy Punch |
|
|
70 |
100 |
20% szans na otępienie przeciwnika. |
Doom Desire |
|
|
140 |
100 |
|
Double Hit |
|
|
35 |
90 |
Atakuje 2 razy na rundę. |
Double Kick |
|
|
30 |
100 |
Atakuje 2 razy na rundę. |
Double Team |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa uniki używającego o jeden poziom. |
Double-Edge |
|
|
120 |
100 |
Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
DoubleSlap |
|
|
15 |
85 |
Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. |
Draco Meteor |
|
|
140 |
90 |
Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Dragon Claw |
|
|
80 |
100 |
|
Dragon Dance |
|
|
0 |
100 |
Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego. |
Dragon Pulse |
|
|
90 |
100 |
|
Dragon Rage |
|
|
40 |
100 |
|
Dragon Rush |
|
|
100 |
75 |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Dragon Tail |
|
|
60 |
90 |
|
DragonBreath |
|
|
60 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Drain Punch |
|
|
75 |
100 |
|
Dream Eater |
|
|
100 |
100 |
regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Drill Peck |
|
|
80 |
100 |
|
Drill Run |
|
|
80 |
95 |
|
Dual Chop |
|
|
40 |
90 |
|
DynamicPunch |
|
|
100 |
50 |
Jeśli trafi, otępia przeciwnika. |
Earth Power |
|
|
90 |
100 |
10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Earthquake |
|
|
100 |
100 |
|
Echoed Voice |
|
|
40 |
100 |
Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Egg Bomb |
|
|
100 |
75 |
|
Electro Ball |
|
|
70 |
100 |
|
Electroweb |
|
|
55 |
95 |
|
Embargo |
|
|
50 |
100 |
|
Ember |
|
|
40 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Encore |
|
|
70 |
100 |
|
Endeavor |
|
|
0 |
100 |
Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. |
Endure |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. |
Energy Ball |
|
|
80 |
100 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Entrainment |
|
|
0 |
100 |
Kopiuje szybkość przeciwnika. |
Eruption |
|
|
150 |
100 |
|
Explosion |
|
|
250 |
100 |
Zadaje 40% obrażeń zwrotnych. |
Extrasensory |
|
|
80 |
100 |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Extreme Speed |
|
|
80 |
100 |
|
ExtremeSpeed |
|
|
80 |
100 |
|
Facade |
|
|
70 |
100 |
|
Faint Attack |
|
|
60 |
100 |
|
Fake Out |
|
|
40 |
100 |
|
Fake Tears |
|
|
0 |
100 |
Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy |
False Swipe |
|
|
40 |
100 |
|
FeatherDance |
|
|
0 |
100 |
Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy. |
Feint |
|
|
30 |
100 |
30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Fiery Dance |
|
|
80 |
100 |
|
Final Gambit |
|
|
200 |
100 |
50% obrażeń zwrotnych. |
Fire Blast |
|
|
120 |
85 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Fang |
|
|
65 |
95 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Pledge |
|
|
150 |
100 |
|
Fire Punch |
|
|
75 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Spin |
|
|
35 |
85 |
Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. |
Fissure |
|
|
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia.Jeśli trafi to cios krytyczny. |
Flail |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 5% zdrowia - 200. odmiana ataku fizycznego. |
Flame Burst |
|
|
70 |
100 |
|
Flame Charge |
|
|
50 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
Flame Wheel |
|
|
60 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flamethrower |
|
|
95 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flare Blitz |
|
|
120 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych. |
Flash |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom. |
Flash Cannon |
|
|
80 |
100 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. |
Flatter |
|
|
0 |
100 |
Obniża specjalny atak przeciwnika o 1 poziom oraz 40% szans na jego otępienie. |
Fling |
|
|
60 |
100 |
|
Fly |
|
|
90 |
95 |
|
Focus Blast |
|
|
120 |
70 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Focus Energy |
|
|
0 |
100 |
Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. |
Focus Punch |
|
|
150 |
100 |
|
Follow Me |
|
|
25 |
100 |
Atakuje 3 razy w rundzie. |
Force Palm |
|
|
60 |
100 |
|
Foresight |
|
|
0 |
100 |
Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. |
Foul Play |
|
|
95 |
100 |
|
Freeze Shock |
|
|
140 |
90 |
|
Frenzy Plant |
|
|
150 |
90 |
|
Frost Breath |
|
|
40 |
90 |
|
Frustration |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak.Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 5% zdrowia - 200. odmiana ataku fizycznego. |
Fury Attack |
|
|
15 |
85 |
Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
Fury Cutter |
|
|
20 |
95 |
|
Fury Swipes |
|
|
18 |
80 |
Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
Fusion Bolt |
|
|
100 |
100 |
|
Fusion Flare |
|
|
100 |
100 |
|
Future Sight |
|
|
100 |
100 |
|
Gastro Acid |
|
|
0 |
100 |
|
Gear Grind |
|
|
50 |
85 |
|
Giga Drain |
|
|
75 |
100 |
Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Giga Impact |
|
|
150 |
90 |
|
Glaciate |
|
|
65 |
95 |
|
Glare |
|
|
0 |
90 |
Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. |
Grass Knot |
|
|
0 |
100 |
Podstawowa moc tego ataku to 40. Jeśli przeciwnik jest typu trawiastego atak ten ma moc 100. Odmiana ataku specjalnego. |
Grass Pledge |
|
|
50 |
100 |
|
GrassWhistle |
|
|
0 |
55 |
Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
Gravity |
|
|
100 |
100 |
|
Growl |
|
|
0 |
100 |
Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. |
Growth |
|
|
0 |
90 |
Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom. |
Grudge |
|
|
0 |
100 |
|
Guard Split |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
Guard Swap |
|
|
0 |
100 |
|
Guillotine |
|
|
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Gunk Shot |
|
|
120 |
70 |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Gust |
|
|
40 |
100 |
|
Gyro Ball |
|
|
100 |
100 |
|
Hail |
|
|
0 |
60 |
Rzuca klątwę na przeciwnika w wyniku której przeciwnika traci 15% życia przez 3 rundy. |
Hammer Arm |
|
|
100 |
90 |
Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom. |
Harden |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Haze |
|
|
0 |
100 |
Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). |
Head Charge |
|
|
120 |
100 |
|
Head Smash |
|
|
150 |
80 |
|
Headbutt |
|
|
70 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Heal Bell |
|
|
0 |
100 |
Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). |
Heal Block |
|
|
0 |
100 |
|
Heal Order |
|
|
0 |
100 |
|
Heal Pulse |
|
|
0 |
80 |
Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Healing Wish |
|
|
0 |
100 |
|
Heart Stamp |
|
|
60 |
100 |
|
Heart Swap |
|
|
0 |
100 |
|
Heat Crash |
|
|
0 |
100 |
|
Heat Wave |
|
|
100 |
90 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Heavy Slam |
|
|
140 |
100 |
|
Helping Hand |
|
|
0 |
100 |
|
Hex |
|
|
90 |
100 |
|
Hi Jump Kick |
|
|
130 |
90 |
|
Hidden Power |
|
|
80 |
80 |
|
Hone Claws |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa atak oraz szybkość używającego o jeden poziom. |
Horn Attack |
|
|
65 |
100 |
|
Horn Drill |
|
|
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Horn Leech |
|
|
75 |
100 |
|
Howl |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
Hurricane |
|
|
120 |
70 |
30% szans na otępienie przeciwnika. |
Hydro Cannon |
|
|
150 |
90 |
|
Hydro Pump |
|
|
120 |
80 |
|
Hyper Beam |
|
|
150 |
90 |
|
Hyper Fang |
|
|
80 |
90 |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Hyper Voice |
|
|
90 |
100 |
|
Hypnosis |
|
|
0 |
40 |
Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
Ice Ball |
|
|
30 |
90 |
|
Ice Beam |
|
|
95 |
100 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Burn |
|
|
140 |
90 |
|
Ice Fang |
|
|
65 |
95 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Punch |
|
|
75 |
100 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Shard |
|
|
40 |
100 |
|
Icicle Crash |
|
|
85 |
90 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Icicle Spear |
|
|
25 |
100 |
Atakuje do 5 razy w rundzie. |
Icy Wind |
|
|
55 |
95 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Imprison |
|
|
0 |
100 |
|
Incinerate |
|
|
30 |
100 |
|
Inferno |
|
|
100 |
50 |
Podpala przeciwnika, jeśli trafi. |
Ingrain |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
Iron Defense |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. |
Iron Head |
|
|
80 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Iron Tail |
|
|
100 |
75 |
10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
Judgment |
|
|
100 |
100 |
|
Jump Kick |
|
|
100 |
95 |
|
Karate Chop |
|
|
50 |
100 |
|
Kinesis |
|
|
0 |
80 |
Zwiększa szybkość używającemu o jeden poziom. |
Knock Off |
|
|
20 |
100 |
|
Last Resort |
|
|
140 |
60 |
|
Lava Plume |
|
|
80 |
100 |
30% szans na podpalenie przeciwnika. |
Leaf Blade |
|
|
90 |
100 |
|
Leaf Storm |
|
|
140 |
90 |
Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Leaf Tornado |
|
|
65 |
90 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
Leech Life |
|
|
20 |
100 |
Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Leech Seed |
|
|
15 |
90 |
Leczy zdrowie używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Leer |
|
|
0 |
100 |
Obrona przeciwnika spada o jeden poziom. |
Lick |
|
|
20 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Light Screen |
|
|
0 |
100 |
Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. |
Lock-On |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającemu o o jeden poziom co użycie. |
Lovely Kiss |
|
|
0 |
75 |
Jeśli trafi, usypia przeciwnika. |
Low Kick |
|
|
50 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Low Sweep |
|
|
60 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Lucky Chant |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę, specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
Lunar Dance |
|
|
0 |
100 |
|
Luster Purge |
|
|
70 |
100 |
|
Mach Punch |
|
|
40 |
100 |
|
Magic Coat |
|
|
100 |
100 |
|
Magic Room |
|
|
0 |
100 |
|
Magical Leaf |
|
|
60 |
90 |
|
Magma Storm |
|
|
120 |
75 |
|
Magnet Bomb |
|
|
60 |
100 |
|
Magnet Rise |
|
|
0 |
100 |
Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. |
Magnitude |
|
|
0 |
100 |
Zróżnicowana moc, od 10 do 100 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10).
Specjalna odmiana ataku fizycznego.
|
Me First |
|
|
0 |
100 |
Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. |
Mean Look |
|
|
0 |
100 |
|
Meditate |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
Mega Drain |
|
|
40 |
100 |
Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Mega Kick |
|
|
120 |
75 |
|
Mega Punch |
|
|
80 |
85 |
|
Megahorn |
|
|
120 |
85 |
|
Memento |
|
|
150 |
100 |
Zwiększa atak i atak specjalny używającego o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. |
Metal Burst |
|
|
0 |
100 |
|
Metal Claw |
|
|
50 |
95 |
10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom. |
Metal Sound |
|
|
0 |
85 |
Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy. |
Meteor Mash |
|
|
100 |
85 |
20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom. |
Metronome |
|
|
50 |
90 |
|
Milk Drink |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Mimic |
|
|
0 |
100 |
Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
Mind Reader |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającemu o o jeden poziom co użycie. |
Minimize |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy. |
Miracle Eye |
|
|
0 |
100 |
Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. |
Mirror Coat |
|
|
0 |
100 |
Odbija ostatni atak przeciwnika |
Mirror Move |
|
|
0 |
100 |
Kopiuje ostatni atak przeciwnika do końca walki |
Mirror Shot |
|
|
65 |
85 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
Mist |
|
|
0 |
100 |
Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. |
Mist Ball |
|
|
70 |
100 |
|
Moonlight |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Morning Sun |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Mud Bomb |
|
|
65 |
85 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
Mud Shot |
|
|
55 |
95 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Mud Sport |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza siłę elektrycznych ataków przeciwnika o 50% |
Mud-Slap |
|
|
20 |
100 |
zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
Muddy Water |
|
|
95 |
85 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
Nasty Plot |
|
|
0 |
100 |
Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Natural Gift |
|
|
80 |
100 |
|
Nature Power |
|
|
0 |
100 |
|
Needle Arm |
|
|
60 |
100 |
|
Night Daze |
|
|
85 |
95 |
|
Night Shade |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku specjalnego. |
Night Slash |
|
|
70 |
100 |
|
Nightmare |
|
|
0 |
100 |
Zadaje obrażenia równe 15% aktualnego zdrowia przeciwnika. |
Octazooka |
|
|
65 |
85 |
50% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
Odor Sleuth |
|
|
0 |
100 |
Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. |
Ominous Wind |
|
|
60 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk |
Outrage |
|
|
120 |
100 |
Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na rundę po czym pokemon atakujący wpada w stan otępienia. |
Overheat |
|
|
140 |
90 |
Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Pain Split |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Pay Day |
|
|
40 |
100 |
Za każde użycie dodaje niewielką ilość Yenów używającemu. |
Payback |
|
|
100 |
65 |
|
Peck |
|
|
35 |
100 |
|
Perish Song |
|
|
95 |
100 |
|
Petal Dance |
|
|
120 |
100 |
Atakuje 1-3 razy na runde, a po tym otępia używającego. |
Pin Missile |
|
|
14 |
85 |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
Pluck |
|
|
60 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
Poison Fang |
|
|
50 |
100 |
Zatruwa przeciwnika. |
Poison Gas |
|
|
0 |
80 |
Zatruwa przeciwnika. |
Poison Jab |
|
|
80 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Poison Sting |
|
|
15 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Poison Tail |
|
|
50 |
100 |
10% szans na otrucie przeciwnika |
PoisonPowder |
|
|
0 |
75 |
Zatruwa przeciwnika. |
Pound |
|
|
40 |
100 |
|
Powder Snow |
|
|
40 |
100 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Power Gem |
|
|
70 |
100 |
|
Power Split |
|
|
0 |
100 |
|
Power Swap |
|
|
0 |
100 |
|
Power Trick |
|
|
0 |
100 |
|
Power Whip |
|
|
120 |
85 |
|
Present |
|
|
0 |
90 |
Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. |
Protect |
|
|
0 |
100 |
Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom |
Psybeam |
|
|
65 |
100 |
10% szans na otępienie przeciwnika. |
Psych Up |
|
|
0 |
80 |
Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników). |
Psychic |
|
|
90 |
100 |
10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Psycho Boost |
|
|
140 |
90 |
|
Psycho Cut |
|
|
70 |
100 |
|
Psycho Shift |
|
|
0 |
90 |
|
Psyshock |
|
|
80 |
100 |
10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. |
Psystrike |
|
|
100 |
100 |
Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. |
Psywave |
|
|
0 |
80 |
Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.Odmiana ataku specjalnego.
|
Punishment |
|
|
140 |
100 |
|
Pursuit |
|
|
40 |
100 |
Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. |
Quash |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
Quick Attack |
|
|
40 |
100 |
|
Quick Guard |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
Quiver Dance |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom. |
Rage |
|
|
20 |
100 |
Zwiększa atak i atak sp. używającemu o jeden poziom. |
Rage Powder |
|
|
0 |
100 |
|
Rain Dance |
|
|
0 |
100 |
Atak ten powoduje deszcz. Ataki elektryczne są teraz dwa razy skuteczniejsze do końca walki (jeśli odporność wynosiła 0 to w deszczu wynosi 1). |
Rapid Spin |
|
|
20 |
100 |
Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika |
Razor Leaf |
|
|
55 |
95 |
|
Razor Shell |
|
|
75 |
95 |
50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Razor Wind |
|
|
80 |
100 |
|
Recover |
|
|
0 |
90 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Recycle |
|
|
0 |
100 |
|
Reflect |
|
|
0 |
100 |
Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. |
Reflect Type |
|
|
0 |
100 |
|
Refresh |
|
|
0 |
100 |
Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. |
Relic Song |
|
|
75 |
100 |
|
Rest |
|
|
0 |
70 |
Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. |
Retaliate |
|
|
70 |
100 |
|
Return |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego. |
Revenge |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. |
Reversal |
|
|
0 |
100 |
Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. |
Roar |
|
|
0 |
100 |
|
Roar of Time |
|
|
150 |
90 |
|
Rock Blast |
|
|
25 |
90 |
Atakuje 4-5 razy w rundzie. |
Rock Climb |
|
|
90 |
85 |
|
Rock Polish |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Rock Slide |
|
|
75 |
90 |
Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Rock Smash |
|
|
40 |
100 |
50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Rock Throw |
|
|
50 |
90 |
|
Rock Tomb |
|
|
50 |
80 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Rock Wrecker |
|
|
150 |
90 |
|
Role Play |
|
|
0 |
100 |
|
Rolling Kick |
|
|
60 |
85 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Rollout |
|
|
30 |
80 |
Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę
|
Roost |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Round |
|
|
60 |
100 |
|
Sacred Fire |
|
|
100 |
95 |
|
Sacred Sword |
|
|
90 |
100 |
|
Safeguard |
|
|
0 |
100 |
Leczy używającego ze zmian stanów: paraliż otępienie itd |
Sand Tomb |
|
|
35 |
85 |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia |
Sand-Attack |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom |
Sandstorm |
|
|
100 |
90 |
|
Scald |
|
|
80 |
100 |
|
Scary Face |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy |
Scratch |
|
|
40 |
100 |
|
Screech |
|
|
0 |
85 |
Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy |
Searing Shot |
|
|
100 |
100 |
|
Secret Power |
|
|
70 |
100 |
|
Secret Sword |
|
|
85 |
100 |
|
Seed Bomb |
|
|
80 |
100 |
|
Seed Flare |
|
|
120 |
85 |
|
Seismic Toss |
|
|
0 |
100 |
Moc tego ataku jest 2 razy wieksza od poziomu używającego. (np;10 poziom = moc 20 , 40poziom = moc 80) |
Selfdestruct |
|
|
200 |
100 |
Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Shadow Ball |
|
|
80 |
100 |
20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom |
Shadow Claw |
|
|
70 |
100 |
|
Shadow Force |
|
|
120 |
100 |
|
Shadow Punch |
|
|
60 |
100 |
|
Shadow Sneak |
|
|
40 |
100 |
|
Sharpen |
|
|
0 |
100 |
Podnosi atak używającego o jeden poziom |
Sheer Cold |
|
|
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Shell Smash |
|
|
0 |
100 |
Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o dwa poziomy |
Shift Gear |
|
|
0 |
100 |
|
Shock Wave |
|
|
60 |
80 |
|
Signal Beam |
|
|
75 |
100 |
10% szans na otępienie przeciwnika |
Silver Wind |
|
|
60 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników |
Simple Beam |
|
|
0 |
100 |
|
Sing |
|
|
0 |
55 |
Jeśli trafia usypia przeciwnika |
Sketch |
|
|
0 |
100 |
Kopiuje atak przeciwnika do końca walki. |
Skill Swap |
|
|
0 |
100 |
Kopiuje szybkość przeciwnika. |
Skull Bash |
|
|
100 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Sky Attack |
|
|
140 |
90 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Sky Drop |
|
|
60 |
100 |
|
Sky Uppercut |
|
|
85 |
90 |
|
Slack Off |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Slam |
|
|
80 |
75 |
|
Slash |
|
|
70 |
100 |
|
Sleep Powder |
|
|
0 |
65 |
Jeśli trafi usypia przeciwnika |
Sleep Talk |
|
|
0 |
100 |
Budzi śpiącego pokemona. |
Sludge |
|
|
65 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika |
Sludge Bomb |
|
|
90 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika |
Sludge Wave |
|
|
95 |
100 |
10% szans na zatrucie przeciwnika. |
Smack Down |
|
|
50 |
100 |
|
SmellingSalt |
|
|
60 |
100 |
|
Smog |
|
|
20 |
70 |
40% szans na zatrucie przeciwnika. |
SmokeScreen |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Snarl |
|
|
55 |
95 |
|
Snatch |
|
|
70 |
100 |
|
Snore |
|
|
40 |
100 |
|
Soak |
|
|
0 |
100 |
|
Softboiled |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
SolarBeam |
|
|
120 |
100 |
|
SonicBoom |
|
|
20 |
90 |
|
Spacial Rend |
|
|
100 |
95 |
|
Spark |
|
|
65 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Spider Web |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Spike Cannon |
|
|
20 |
100 |
Atakuje do 5 razy na rundę. |
Spikes |
|
|
0 |
100 |
Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. Zadaje obrażenia od 10-20. |
Spit Up |
|
|
0 |
100 |
|
Spite |
|
|
0 |
100 |
|
Splash |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Spore |
|
|
0 |
50 |
Usypia przeciwnika. |
Stealth Rock |
|
|
45 |
95 |
Zwiększa obronę używającego o 3 poziomy. |
Steamroller |
|
|
65 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Steel Wing |
|
|
70 |
90 |
10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. |
Stockpile |
|
|
0 |
100 |
|
Stomp |
|
|
65 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Stone Edge |
|
|
100 |
80 |
|
Stored Power |
|
|
20 |
100 |
|
Storm Throw |
|
|
40 |
100 |
|
Strength |
|
|
80 |
100 |
|
String Shot |
|
|
0 |
95 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Struggle |
|
|
50 |
100 |
|
Struggle Bug |
|
|
30 |
100 |
Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. |
Stun Spore |
|
|
0 |
75 |
Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
Submission |
|
|
80 |
80 |
Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. |
Substitute |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. |
Sucker Punch |
|
|
80 |
100 |
|
Sunny Day |
|
|
0 |
50 |
Jeśli trafi podpala przeciwnika |
Super Fang |
|
|
65 |
90 |
|
Superpower |
|
|
120 |
100 |
Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. |
Supersonic |
|
|
0 |
55 |
Jeśli trafi otępia przeciwnika. |
Surf |
|
|
95 |
100 |
|
Swagger |
|
|
0 |
90 |
Zwiększa atak przeciwnika o jeden poziom ale także go otępia |
Swallow |
|
|
0 |
100 |
|
Sweet Kiss |
|
|
0 |
75 |
Otępia przeciwnika jeśli trafi. |
Sweet Scent |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza uniki przeciwnika. |
Swift |
|
|
60 |
80 |
|
Switcheroo |
|
|
0 |
100 |
|
Swords Dance |
|
|
0 |
100 |
Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. |
Synchronoise |
|
|
70 |
100 |
|
Synthesis |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Tackle |
|
|
30 |
100 |
|
Tail Glow |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy. |
Tail Slap |
|
|
25 |
85 |
Trafia do 5 razy na rundę. |
Tail Whip |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Tailwind |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Take Down |
|
|
90 |
85 |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. |
Taunt |
|
|
0 |
100 |
Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Używany tylko raz podczas walki. |
Techno Blast |
|
|
85 |
100 |
|
Teeter Dance |
|
|
0 |
100 |
Otępia przeciwnika. |
Telekinesis |
|
|
0 |
100 |
|
Teleport |
|
|
0 |
100 |
Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.. |
Thief |
|
|
40 |
100 |
Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Thrash |
|
|
120 |
100 |
Atakuje 2 razy w rundzie, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). |
Thunder |
|
|
120 |
70 |
30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thunder Fang |
|
|
65 |
95 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thunder Wave |
|
|
0 |
100 |
Paraliżuje przeciwnika. |
Thunderbolt |
|
|
95 |
100 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
ThunderPunch |
|
|
75 |
100 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
ThunderShock |
|
|
40 |
100 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Tickle |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Torment |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. |
Toxic |
|
|
0 |
90 |
Zatruwa przeciwnika na min. 10 rund. |
Toxic Spikes |
|
|
30 |
95 |
Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. |
Transform |
|
|
0 |
100 |
Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. |
Tri Attack |
|
|
80 |
100 |
20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
Trick |
|
|
0 |
100 |
|
Trick Room |
|
|
0 |
100 |
|
Triple Kick |
|
|
15 |
90 |
Trafia do 3 razy na rundę. |
Trump Card |
|
|
80 |
80 |
|
Twineedle |
|
|
25 |
100 |
Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. |
Twister |
|
|
40 |
100 |
|
U-turn |
|
|
100 |
100 |
|
Uproar |
|
|
70 |
100 |
|
V-create |
|
|
180 |
95 |
|
Vacuum Wave |
|
|
40 |
100 |
|
Venoshock |
|
|
65 |
100 |
Uderza do dwóch razy na rundę. |
ViceGrip |
|
|
55 |
100 |
|
Vine Whip |
|
|
35 |
100 |
|
Vital Throw |
|
|
70 |
100 |
|
Volt Switch |
|
|
70 |
100 |
|
Volt Tackle |
|
|
120 |
100 |
10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
Wake-Up Slap |
|
|
60 |
100 |
|
Water Gun |
|
|
40 |
100 |
|
Water Pledge |
|
|
50 |
100 |
|
Water Pulse |
|
|
60 |
100 |
20% szans na otępienie przeciwnika. |
Water Sport |
|
|
0 |
100 |
Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków.Atak jednorazowy |
Water Spout |
|
|
0 |
100 |
|
Waterfall |
|
|
80 |
100 |
|
Weather Ball |
|
|
50 |
100 |
|
Whirlpool |
|
|
35 |
85 |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe równe obrażeniom z ataku. |
Whirlwind |
|
|
0 |
100 |
|
Wide Guard |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
Wild Charge |
|
|
90 |
100 |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Will-O-Wisp |
|
|
0 |
75 |
Jeśli trafi, podpala przeciwnika. |
Wing Attack |
|
|
60 |
100 |
|
Wish |
|
|
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. |
Withdraw |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Wonder Room |
|
|
0 |
95 |
Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują. |
Wood Hammer |
|
|
120 |
100 |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
Work Up |
|
|
0 |
100 |
Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. |
Worry Seed |
|
|
0 |
100 |
|
Wrap |
|
|
15 |
90 |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe obrażeniom
z ataku. |
Wring Out |
|
|
120 |
100 |
|
X-Scissor |
|
|
80 |
100 |
|
Yawn |
|
|
0 |
70 |
Usypia przeciwnika. |
Zap Cannon |
|
|
120 |
50 |
Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. |
Zen Headbutt |
|
|
80 |
90 |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |