| Nazwa ataku |
Typ |
Rodzaj |
Moc |
Celność |
Efekt |
| Absorb |
 |
 |
20 |
100 |
Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Acid |
 |
 |
40 |
100 |
10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
| Acid Armor |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
| Acid Spray |
 |
 |
40 |
100 |
Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie. |
| Acrobatics |
 |
 |
110 |
100 |
|
| Acupressure |
 |
 |
0 |
50 |
Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu |
| Aerial Ace |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Aeroblast |
 |
 |
100 |
95 |
|
| After You |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Agility |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
| Air Cutter |
 |
 |
55 |
95 |
|
| Air Slash |
 |
 |
75 |
95 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Ally Switch |
 |
 |
0 |
100 |
60% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Amnesia |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
|
| AncientPower |
 |
 |
60 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
| Aqua Jet |
 |
 |
40 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
| Aqua Ring |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Aqua Tail |
 |
 |
90 |
90 |
|
| Arm Thrust |
 |
 |
15 |
100 |
|
| Aromatherapy |
 |
 |
0 |
100 |
Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np podpalony, jest otruty itp. |
| Assist |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
| Assurance |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Astonish |
 |
 |
30 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Attack Order |
 |
 |
90 |
100 |
|
| Attract |
 |
 |
0 |
100 |
Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". |
| Aura Sphere |
 |
 |
90 |
80 |
|
| Aurora Beam |
 |
 |
65 |
100 |
10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom. |
| Autotomize |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
| Avalanche |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Barrage |
 |
 |
15 |
85 |
Atakuje 2-5 razy. |
| Barrier |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
| Baton Pass |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Beat Up |
 |
 |
65 |
100 |
|
| Belly Drum |
 |
 |
0 |
100 |
Zabiera 50% życia używającemu, w zamian podnosi atak o 6 poziomów. Użycie możliwe jeden raz. |
| Bestow |
 |
 |
20 |
100 |
Atakuje 4-5 razy. |
| Bide |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego. |
| Bind |
 |
 |
15 |
85 |
Atakuje 4-5 razy. |
| Bite |
 |
 |
60 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Blast Burn |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Blaze Kick |
 |
 |
85 |
90 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Blizzard |
 |
 |
120 |
70 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
| Block |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
| Blue Flare |
 |
 |
130 |
85 |
|
| Body Slam |
 |
 |
85 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Bolt Strike |
 |
 |
130 |
85 |
|
| Bone Club |
 |
 |
65 |
85 |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Bone Rush |
 |
 |
25 |
90 |
Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. |
| Bonemerang |
 |
 |
50 |
90 |
Atakuje 2 razy w rundzie. |
| Bounce |
 |
 |
85 |
85 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Brave Bird |
 |
 |
120 |
100 |
1/3 obrażeń zwrotnych. |
| Brick Break |
 |
 |
75 |
100 |
30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
| Brine |
 |
 |
65 |
100 |
|
| Bubble |
 |
 |
20 |
100 |
10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
| BubbleBeam |
 |
 |
65 |
100 |
10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
| Bug Bite |
 |
 |
60 |
100 |
Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Bug Buzz |
 |
 |
90 |
100 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
| Bulk Up |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. |
| Bulldoze |
 |
 |
60 |
100 |
Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Bullet Punch |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Bullet Seed |
 |
 |
25 |
100 |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
| Calm Mind |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. |
| Camouflage |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę specjalna używającego. |
| Captivate |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. |
| Charge |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom. |
| Charge Beam |
 |
 |
50 |
90 |
70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. |
| Charm |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy. |
| Chatter |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Chip Away |
 |
 |
70 |
100 |
Podnosi atak używającego o jeden poziom. |
| Circle Throw |
 |
 |
60 |
90 |
|
| Clamp |
 |
 |
35 |
85 |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
| Clear Smog |
 |
 |
50 |
60 |
|
| Close Combat |
 |
 |
120 |
100 |
Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
| Coil |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa atak, obronę używającego o jeden poziom. |
| Comet Punch |
 |
 |
18 |
85 |
Atakuje 2-5 razy na rundę. |
| Confuse Ray |
 |
 |
0 |
100 |
Atak otępiający przeciwnika. |
| Confusion |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Constrict |
 |
 |
10 |
100 |
10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
| Conversion |
 |
 |
0 |
100 |
Zmienia typ pokemona na tym przeciwnika. |
| Conversion 2 |
 |
 |
0 |
100 |
Typ pokemona zmienia się na typ przeciwnika. |
| Copycat |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
| Cosmic Power |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
| Cotton Guard |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy. |
| Cotton Spore |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
| Counter |
 |
 |
120 |
100 |
|
| Covet |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Crabhammer |
 |
 |
90 |
90 |
|
| Cross Chop |
 |
 |
100 |
80 |
|
| Cross Poison |
 |
 |
70 |
100 |
10% szans na zatrucie przeciwnika. |
| Crunch |
 |
 |
80 |
100 |
20% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
| Crush Claw |
 |
 |
75 |
95 |
50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
| Crush Grip |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna jest od tego ile życia pozostało przeciwnikowi. Im więcej tym większa moc. Przy całym życiu przeciwnika moc wynosi 120. |
| Curse |
 |
 |
0 |
100 |
Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli:
a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia
b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
|
| Cut |
 |
 |
50 |
95 |
|
| Dark Pulse |
 |
 |
80 |
100 |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Dark Void |
 |
 |
0 |
80 |
|
| Defend Order |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Defense Curl |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
| Defog |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obrone specjalną o 2 poziomy |
| Destiny Bond |
 |
 |
0 |
100 |
Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
| Detect |
 |
 |
0 |
100 |
Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. |
| Dig |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Disable |
 |
 |
0 |
50 |
Blokuje jeden z ataków przeciwnika. Atak jednorazowy. |
| Discharge |
 |
 |
80 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Dive |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Dizzy Punch |
 |
 |
70 |
100 |
20% szans na otępienie przeciwnika. |
| Doom Desire |
 |
 |
140 |
100 |
|
| Double Hit |
 |
 |
35 |
90 |
Atakuje 2 razy na rundę. |
| Double Kick |
 |
 |
30 |
100 |
Atakuje 2 razy na rundę. |
| Double Team |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa uniki używającego o jeden poziom. |
| Double-Edge |
 |
 |
120 |
100 |
Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| DoubleSlap |
 |
 |
15 |
85 |
Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. |
| Draco Meteor |
 |
 |
140 |
90 |
Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
| Dragon Claw |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Dragon Dance |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego. |
| Dragon Pulse |
 |
 |
90 |
100 |
|
| Dragon Rage |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Dragon Rush |
 |
 |
100 |
75 |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Dragon Tail |
 |
 |
60 |
90 |
|
| DragonBreath |
 |
 |
60 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Drain Punch |
 |
 |
75 |
100 |
|
| Dream Eater |
 |
 |
100 |
100 |
regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Drill Peck |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Drill Run |
 |
 |
80 |
95 |
|
| Dual Chop |
 |
 |
40 |
90 |
|
| DynamicPunch |
 |
 |
100 |
50 |
Jeśli trafi, otępia przeciwnika. |
| Earth Power |
 |
 |
90 |
100 |
10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
| Earthquake |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Echoed Voice |
 |
 |
40 |
100 |
Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
| Egg Bomb |
 |
 |
100 |
75 |
|
| Electro Ball |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Electroweb |
 |
 |
55 |
95 |
|
| Embargo |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Ember |
 |
 |
40 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Encore |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Endeavor |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. |
| Endure |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. |
| Energy Ball |
 |
 |
80 |
100 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
| Entrainment |
 |
 |
0 |
100 |
Kopiuje szybkość przeciwnika. |
| Eruption |
 |
 |
150 |
100 |
|
| Explosion |
 |
 |
250 |
100 |
Zadaje 40% obrażeń zwrotnych. |
| Extrasensory |
 |
 |
80 |
100 |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Extreme Speed |
 |
 |
80 |
100 |
|
| ExtremeSpeed |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Facade |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Faint Attack |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Fake Out |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Fake Tears |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy |
| False Swipe |
 |
 |
40 |
100 |
|
| FeatherDance |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy. |
| Feint |
 |
 |
30 |
100 |
30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
| Fiery Dance |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Final Gambit |
 |
 |
200 |
100 |
50% obrażeń zwrotnych. |
| Fire Blast |
 |
 |
120 |
85 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Fire Fang |
 |
 |
65 |
95 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Fire Pledge |
 |
 |
150 |
100 |
|
| Fire Punch |
 |
 |
75 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Fire Spin |
 |
 |
35 |
85 |
Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. |
| Fissure |
 |
 |
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia.Jeśli trafi to cios krytyczny. |
| Flail |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 5% zdrowia - 200. odmiana ataku fizycznego. |
| Flame Burst |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Flame Charge |
 |
 |
50 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
| Flame Wheel |
 |
 |
60 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Flamethrower |
 |
 |
95 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Flare Blitz |
 |
 |
120 |
100 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych. |
| Flash |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza uniki przeciwnika o 1 poziom. |
| Flash Cannon |
 |
 |
80 |
100 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. |
| Flatter |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża specjalny atak przeciwnika o 1 poziom oraz 40% szans na jego otępienie. |
| Fling |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Fly |
 |
 |
90 |
95 |
|
| Focus Blast |
 |
 |
120 |
70 |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
| Focus Energy |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. |
| Focus Punch |
 |
 |
150 |
100 |
|
| Follow Me |
 |
 |
25 |
100 |
Atakuje 3 razy w rundzie. |
| Force Palm |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Foresight |
 |
 |
0 |
100 |
Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. |
| Foul Play |
 |
 |
95 |
100 |
|
| Freeze Shock |
 |
 |
140 |
90 |
|
| Frenzy Plant |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Frost Breath |
 |
 |
40 |
90 |
|
| Frustration |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak.Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 5% zdrowia - 200. odmiana ataku fizycznego. |
| Fury Attack |
 |
 |
15 |
85 |
Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
| Fury Cutter |
 |
 |
20 |
95 |
|
| Fury Swipes |
 |
 |
18 |
80 |
Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
| Fusion Bolt |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Fusion Flare |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Future Sight |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Gastro Acid |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Gear Grind |
 |
 |
50 |
85 |
|
| Giga Drain |
 |
 |
75 |
100 |
Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Giga Impact |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Glaciate |
 |
 |
65 |
95 |
|
| Glare |
 |
 |
0 |
90 |
Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. |
| Grass Knot |
 |
 |
0 |
100 |
Podstawowa moc tego ataku to 40. Jeśli przeciwnik jest typu trawiastego atak ten ma moc 100. Odmiana ataku specjalnego. |
| Grass Pledge |
 |
 |
50 |
100 |
|
| GrassWhistle |
 |
 |
0 |
55 |
Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
| Gravity |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Growl |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. |
| Growth |
 |
 |
0 |
90 |
Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom. |
| Grudge |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Guard Split |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
| Guard Swap |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Guillotine |
 |
 |
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
| Gunk Shot |
 |
 |
120 |
70 |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
| Gust |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Gyro Ball |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Hail |
 |
 |
0 |
60 |
Rzuca klątwę na przeciwnika w wyniku której przeciwnika traci 15% życia przez 3 rundy. |
| Hammer Arm |
 |
 |
100 |
90 |
Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom. |
| Harden |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
| Haze |
 |
 |
0 |
100 |
Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). |
| Head Charge |
 |
 |
120 |
100 |
|
| Head Smash |
 |
 |
150 |
80 |
|
| Headbutt |
 |
 |
70 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Heal Bell |
 |
 |
0 |
100 |
Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). |
| Heal Block |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Heal Order |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Heal Pulse |
 |
 |
0 |
80 |
Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Healing Wish |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Heart Stamp |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Heart Swap |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Heat Crash |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Heat Wave |
 |
 |
100 |
90 |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Heavy Slam |
 |
 |
140 |
100 |
|
| Helping Hand |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Hex |
 |
 |
90 |
100 |
|
| Hi Jump Kick |
 |
 |
130 |
90 |
|
| Hidden Power |
 |
 |
80 |
80 |
|
| Hone Claws |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa atak oraz szybkość używającego o jeden poziom. |
| Horn Attack |
 |
 |
65 |
100 |
|
| Horn Drill |
 |
 |
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
| Horn Leech |
 |
 |
75 |
100 |
|
| Howl |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
| Hurricane |
 |
 |
120 |
70 |
30% szans na otępienie przeciwnika. |
| Hydro Cannon |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Hydro Pump |
 |
 |
120 |
80 |
|
| Hyper Beam |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Hyper Fang |
 |
 |
80 |
90 |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Hyper Voice |
 |
 |
90 |
100 |
|
| Hypnosis |
 |
 |
0 |
40 |
Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
| Ice Ball |
 |
 |
30 |
90 |
|
| Ice Beam |
 |
 |
95 |
100 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
| Ice Burn |
 |
 |
140 |
90 |
|
| Ice Fang |
 |
 |
65 |
95 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
| Ice Punch |
 |
 |
75 |
100 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
| Ice Shard |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Icicle Crash |
 |
 |
85 |
90 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Icicle Spear |
 |
 |
25 |
100 |
Atakuje do 5 razy w rundzie. |
| Icy Wind |
 |
 |
55 |
95 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Imprison |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Incinerate |
 |
 |
30 |
100 |
|
| Inferno |
 |
 |
100 |
50 |
Podpala przeciwnika, jeśli trafi. |
| Ingrain |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Iron Defense |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. |
| Iron Head |
 |
 |
80 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Iron Tail |
 |
 |
100 |
75 |
10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
| Judgment |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Jump Kick |
 |
 |
100 |
95 |
|
| Karate Chop |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Kinesis |
 |
 |
0 |
80 |
Zwiększa szybkość używającemu o jeden poziom. |
| Knock Off |
 |
 |
20 |
100 |
|
| Last Resort |
 |
 |
140 |
60 |
|
| Lava Plume |
 |
 |
80 |
100 |
30% szans na podpalenie przeciwnika. |
| Leaf Blade |
 |
 |
90 |
100 |
|
| Leaf Storm |
 |
 |
140 |
90 |
Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
| Leaf Tornado |
 |
 |
65 |
90 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
| Leech Life |
 |
 |
20 |
100 |
Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Leech Seed |
 |
 |
15 |
90 |
Leczy zdrowie używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Leer |
 |
 |
0 |
100 |
Obrona przeciwnika spada o jeden poziom. |
| Lick |
 |
 |
20 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Light Screen |
 |
 |
0 |
100 |
Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. |
| Lock-On |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającemu o o jeden poziom co użycie. |
| Lovely Kiss |
 |
 |
0 |
75 |
Jeśli trafi, usypia przeciwnika. |
| Low Kick |
 |
 |
50 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Low Sweep |
 |
 |
60 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Lucky Chant |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę, specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
| Lunar Dance |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Luster Purge |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Mach Punch |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Magic Coat |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Magic Room |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Magical Leaf |
 |
 |
60 |
90 |
|
| Magma Storm |
 |
 |
120 |
75 |
|
| Magnet Bomb |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Magnet Rise |
 |
 |
0 |
100 |
Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. |
| Magnitude |
 |
 |
0 |
100 |
Zróżnicowana moc, od 10 do 100 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10).
Specjalna odmiana ataku fizycznego.
|
| Me First |
 |
 |
0 |
100 |
Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. |
| Mean Look |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Meditate |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
| Mega Drain |
 |
 |
40 |
100 |
Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Mega Kick |
 |
 |
120 |
75 |
|
| Mega Punch |
 |
 |
80 |
85 |
|
| Megahorn |
 |
 |
120 |
85 |
|
| Memento |
 |
 |
150 |
100 |
Zwiększa atak i atak specjalny używającego o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. |
| Metal Burst |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Metal Claw |
 |
 |
50 |
95 |
10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom. |
| Metal Sound |
 |
 |
0 |
85 |
Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy. |
| Meteor Mash |
 |
 |
100 |
85 |
20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom. |
| Metronome |
 |
 |
50 |
90 |
|
| Milk Drink |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Mimic |
 |
 |
0 |
100 |
Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
| Mind Reader |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającemu o o jeden poziom co użycie. |
| Minimize |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy. |
| Miracle Eye |
 |
 |
0 |
100 |
Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. |
| Mirror Coat |
 |
 |
0 |
100 |
Odbija ostatni atak przeciwnika |
| Mirror Move |
 |
 |
0 |
100 |
Kopiuje ostatni atak przeciwnika do końca walki |
| Mirror Shot |
 |
 |
65 |
85 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
| Mist |
 |
 |
0 |
100 |
Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. |
| Mist Ball |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Moonlight |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Morning Sun |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Mud Bomb |
 |
 |
65 |
85 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
| Mud Shot |
 |
 |
55 |
95 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Mud Sport |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza siłę elektrycznych ataków przeciwnika o 50% |
| Mud-Slap |
 |
 |
20 |
100 |
zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
| Muddy Water |
 |
 |
95 |
85 |
30% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
| Nasty Plot |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
| Natural Gift |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Nature Power |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Needle Arm |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Night Daze |
 |
 |
85 |
95 |
|
| Night Shade |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku specjalnego. |
| Night Slash |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Nightmare |
 |
 |
0 |
100 |
Zadaje obrażenia równe 15% aktualnego zdrowia przeciwnika. |
| Octazooka |
 |
 |
65 |
85 |
50% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o jeden poziom. |
| Odor Sleuth |
 |
 |
0 |
100 |
Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. |
| Ominous Wind |
 |
 |
60 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk |
| Outrage |
 |
 |
120 |
100 |
Potężny atak, zadaje obrażenia 1-3 na rundę po czym pokemon atakujący wpada w stan otępienia. |
| Overheat |
 |
 |
140 |
90 |
Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
| Pain Split |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Pay Day |
 |
 |
40 |
100 |
Za każde użycie dodaje niewielką ilość Yenów używającemu. |
| Payback |
 |
 |
100 |
65 |
|
| Peck |
 |
 |
35 |
100 |
|
| Perish Song |
 |
 |
95 |
100 |
|
| Petal Dance |
 |
 |
120 |
100 |
Atakuje 1-3 razy na runde, a po tym otępia używającego. |
| Pin Missile |
 |
 |
14 |
85 |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
| Pluck |
 |
 |
60 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
| Poison Fang |
 |
 |
50 |
100 |
Zatruwa przeciwnika. |
| Poison Gas |
 |
 |
0 |
80 |
Zatruwa przeciwnika. |
| Poison Jab |
 |
 |
80 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
| Poison Sting |
 |
 |
15 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
| Poison Tail |
 |
 |
50 |
100 |
10% szans na otrucie przeciwnika |
| PoisonPowder |
 |
 |
0 |
75 |
Zatruwa przeciwnika. |
| Pound |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Powder Snow |
 |
 |
40 |
100 |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
| Power Gem |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Power Split |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Power Swap |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Power Trick |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Power Whip |
 |
 |
120 |
85 |
|
| Present |
 |
 |
0 |
90 |
Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. |
| Protect |
 |
 |
0 |
100 |
Zwieksza swoja obronę i obrone specjalna o 1 poziom |
| Psybeam |
 |
 |
65 |
100 |
10% szans na otępienie przeciwnika. |
| Psych Up |
 |
 |
0 |
80 |
Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia,szybkosci , uników). |
| Psychic |
 |
 |
90 |
100 |
10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika. |
| Psycho Boost |
 |
 |
140 |
90 |
|
| Psycho Cut |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Psycho Shift |
 |
 |
0 |
90 |
|
| Psyshock |
 |
 |
80 |
100 |
10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. |
| Psystrike |
 |
 |
100 |
100 |
Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. |
| Psywave |
 |
 |
0 |
80 |
Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.Odmiana ataku specjalnego.
|
| Punishment |
 |
 |
140 |
100 |
|
| Pursuit |
 |
 |
40 |
100 |
Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Odmiana ataku fizycznego. |
| Quash |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
| Quick Attack |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Quick Guard |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
| Quiver Dance |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom. |
| Rage |
 |
 |
20 |
100 |
Zwiększa atak i atak sp. używającemu o jeden poziom. |
| Rage Powder |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Rain Dance |
 |
 |
0 |
100 |
Atak ten powoduje deszcz. Ataki elektryczne są teraz dwa razy skuteczniejsze do końca walki (jeśli odporność wynosiła 0 to w deszczu wynosi 1). |
| Rapid Spin |
 |
 |
20 |
100 |
Uwalnia z uwięzienia narzuconego przez przeciwnika |
| Razor Leaf |
 |
 |
55 |
95 |
|
| Razor Shell |
 |
 |
75 |
95 |
50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
| Razor Wind |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Recover |
 |
 |
0 |
90 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Recycle |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Reflect |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. |
| Reflect Type |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Refresh |
 |
 |
0 |
100 |
Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. |
| Relic Song |
 |
 |
75 |
100 |
|
| Rest |
 |
 |
0 |
70 |
Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. |
| Retaliate |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Return |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.Odmiana ataku fizycznego. |
| Revenge |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. |
| Reversal |
 |
 |
0 |
100 |
Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. |
| Roar |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Roar of Time |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Rock Blast |
 |
 |
25 |
90 |
Atakuje 4-5 razy w rundzie. |
| Rock Climb |
 |
 |
90 |
85 |
|
| Rock Polish |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
| Rock Slide |
 |
 |
75 |
90 |
Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Rock Smash |
 |
 |
40 |
100 |
50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
| Rock Throw |
 |
 |
50 |
90 |
|
| Rock Tomb |
 |
 |
50 |
80 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Rock Wrecker |
 |
 |
150 |
90 |
|
| Role Play |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Rolling Kick |
 |
 |
60 |
85 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Rollout |
 |
 |
30 |
80 |
Atakujemy od 1 do 5 razy na rundę
|
| Roost |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Round |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Sacred Fire |
 |
 |
100 |
95 |
|
| Sacred Sword |
 |
 |
90 |
100 |
|
| Safeguard |
 |
 |
0 |
100 |
Leczy używającego ze zmian stanów: paraliż otępienie itd |
| Sand Tomb |
 |
 |
35 |
85 |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia |
| Sand-Attack |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom |
| Sandstorm |
 |
 |
100 |
90 |
|
| Scald |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Scary Face |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy |
| Scratch |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Screech |
 |
 |
0 |
85 |
Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy |
| Searing Shot |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Secret Power |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Secret Sword |
 |
 |
85 |
100 |
|
| Seed Bomb |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Seed Flare |
 |
 |
120 |
85 |
|
| Seismic Toss |
 |
 |
0 |
100 |
Moc tego ataku jest 2 razy wieksza od poziomu używającego. (np;10 poziom = moc 20 , 40poziom = moc 80) |
| Selfdestruct |
 |
 |
200 |
100 |
Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Shadow Ball |
 |
 |
80 |
100 |
20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom |
| Shadow Claw |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Shadow Force |
 |
 |
120 |
100 |
|
| Shadow Punch |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Shadow Sneak |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Sharpen |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi atak używającego o jeden poziom |
| Sheer Cold |
 |
 |
500 |
20 |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
| Shell Smash |
 |
 |
0 |
100 |
Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak , atak specjalny i szybkość o dwa poziomy |
| Shift Gear |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Shock Wave |
 |
 |
60 |
80 |
|
| Signal Beam |
 |
 |
75 |
100 |
10% szans na otępienie przeciwnika |
| Silver Wind |
 |
 |
60 |
100 |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników |
| Simple Beam |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Sing |
 |
 |
0 |
55 |
Jeśli trafia usypia przeciwnika |
| Sketch |
 |
 |
0 |
100 |
Kopiuje atak przeciwnika do końca walki. |
| Skill Swap |
 |
 |
0 |
100 |
Kopiuje szybkość przeciwnika. |
| Skull Bash |
 |
 |
100 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
| Sky Attack |
 |
 |
140 |
90 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Sky Drop |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Sky Uppercut |
 |
 |
85 |
90 |
|
| Slack Off |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Slam |
 |
 |
80 |
75 |
|
| Slash |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Sleep Powder |
 |
 |
0 |
65 |
Jeśli trafi usypia przeciwnika |
| Sleep Talk |
 |
 |
0 |
100 |
Budzi śpiącego pokemona. |
| Sludge |
 |
 |
65 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika |
| Sludge Bomb |
 |
 |
90 |
100 |
30% szans na zatrucie przeciwnika |
| Sludge Wave |
 |
 |
95 |
100 |
10% szans na zatrucie przeciwnika. |
| Smack Down |
 |
 |
50 |
100 |
|
| SmellingSalt |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Smog |
 |
 |
20 |
70 |
40% szans na zatrucie przeciwnika. |
| SmokeScreen |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Snarl |
 |
 |
55 |
95 |
|
| Snatch |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Snore |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Soak |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Softboiled |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| SolarBeam |
 |
 |
120 |
100 |
|
| SonicBoom |
 |
 |
20 |
90 |
|
| Spacial Rend |
 |
 |
100 |
95 |
|
| Spark |
 |
 |
65 |
100 |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Spider Web |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Spike Cannon |
 |
 |
20 |
100 |
Atakuje do 5 razy na rundę. |
| Spikes |
 |
 |
0 |
100 |
Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. Zadaje obrażenia od 10-20. |
| Spit Up |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Spite |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Splash |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
| Spore |
 |
 |
0 |
50 |
Usypia przeciwnika. |
| Stealth Rock |
 |
 |
45 |
95 |
Zwiększa obronę używającego o 3 poziomy. |
| Steamroller |
 |
 |
65 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Steel Wing |
 |
 |
70 |
90 |
10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. |
| Stockpile |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Stomp |
 |
 |
65 |
100 |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
| Stone Edge |
 |
 |
100 |
80 |
|
| Stored Power |
 |
 |
20 |
100 |
|
| Storm Throw |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Strength |
 |
 |
80 |
100 |
|
| String Shot |
 |
 |
0 |
95 |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
| Struggle |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Struggle Bug |
 |
 |
30 |
100 |
Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. |
| Stun Spore |
 |
 |
0 |
75 |
Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
| Submission |
 |
 |
80 |
80 |
Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. |
| Substitute |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% życia jeśli pokemon ma mniej niż 10% życia. |
| Sucker Punch |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Sunny Day |
 |
 |
0 |
50 |
Jeśli trafi podpala przeciwnika |
| Super Fang |
 |
 |
65 |
90 |
|
| Superpower |
 |
 |
120 |
100 |
Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. |
| Supersonic |
 |
 |
0 |
55 |
Jeśli trafi otępia przeciwnika. |
| Surf |
 |
 |
95 |
100 |
|
| Swagger |
 |
 |
0 |
90 |
Zwiększa atak przeciwnika o jeden poziom ale także go otępia |
| Swallow |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Sweet Kiss |
 |
 |
0 |
75 |
Otępia przeciwnika jeśli trafi. |
| Sweet Scent |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza uniki przeciwnika. |
| Swift |
 |
 |
60 |
80 |
|
| Switcheroo |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Swords Dance |
 |
 |
0 |
100 |
Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. |
| Synchronoise |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Synthesis |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
| Tackle |
 |
 |
30 |
100 |
|
| Tail Glow |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy. |
| Tail Slap |
 |
 |
25 |
85 |
Trafia do 5 razy na rundę. |
| Tail Whip |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. |
| Tailwind |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
| Take Down |
 |
 |
90 |
85 |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. |
| Taunt |
 |
 |
0 |
100 |
Blokuje jeden z ataków statusowych przeciwnika. Używany tylko raz podczas walki. |
| Techno Blast |
 |
 |
85 |
100 |
|
| Teeter Dance |
 |
 |
0 |
100 |
Otępia przeciwnika. |
| Telekinesis |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Teleport |
 |
 |
0 |
100 |
Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.. |
| Thief |
 |
 |
40 |
100 |
Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
| Thrash |
 |
 |
120 |
100 |
Atakuje 2 razy w rundzie, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). |
| Thunder |
 |
 |
120 |
70 |
30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Thunder Fang |
 |
 |
65 |
95 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Thunder Wave |
 |
 |
0 |
100 |
Paraliżuje przeciwnika. |
| Thunderbolt |
 |
 |
95 |
100 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| ThunderPunch |
 |
 |
75 |
100 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| ThunderShock |
 |
 |
40 |
100 |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
| Tickle |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom. |
| Torment |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa szybkość używającego o 1 poziom. |
| Toxic |
 |
 |
0 |
90 |
Zatruwa przeciwnika na min. 10 rund. |
| Toxic Spikes |
 |
 |
30 |
95 |
Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. |
| Transform |
 |
 |
0 |
100 |
Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. |
| Tri Attack |
 |
 |
80 |
100 |
20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
| Trick |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Trick Room |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Triple Kick |
 |
 |
15 |
90 |
Trafia do 3 razy na rundę. |
| Trump Card |
 |
 |
80 |
80 |
|
| Twineedle |
 |
 |
25 |
100 |
Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. |
| Twister |
 |
 |
40 |
100 |
|
| U-turn |
 |
 |
100 |
100 |
|
| Uproar |
 |
 |
70 |
100 |
|
| V-create |
 |
 |
180 |
95 |
|
| Vacuum Wave |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Venoshock |
 |
 |
65 |
100 |
Uderza do dwóch razy na rundę. |
| ViceGrip |
 |
 |
55 |
100 |
|
| Vine Whip |
 |
 |
35 |
100 |
|
| Vital Throw |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Volt Switch |
 |
 |
70 |
100 |
|
| Volt Tackle |
 |
 |
120 |
100 |
10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
| Wake-Up Slap |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Water Gun |
 |
 |
40 |
100 |
|
| Water Pledge |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Water Pulse |
 |
 |
60 |
100 |
20% szans na otępienie przeciwnika. |
| Water Sport |
 |
 |
0 |
100 |
Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków.Atak jednorazowy |
| Water Spout |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Waterfall |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Weather Ball |
 |
 |
50 |
100 |
|
| Whirlpool |
 |
 |
35 |
85 |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe równe obrażeniom z ataku. |
| Whirlwind |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Wide Guard |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
| Wild Charge |
 |
 |
90 |
100 |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
| Will-O-Wisp |
 |
 |
0 |
75 |
Jeśli trafi, podpala przeciwnika. |
| Wing Attack |
 |
 |
60 |
100 |
|
| Wish |
 |
 |
0 |
100 |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. |
| Withdraw |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
| Wonder Room |
 |
 |
0 |
95 |
Jeśli obrona lub obrona specjalna przeciwnika jest większa od pokemona używającego ataku statystyki te się wyrównują. |
| Wood Hammer |
 |
 |
120 |
100 |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
| Work Up |
 |
 |
0 |
100 |
Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. |
| Worry Seed |
 |
 |
0 |
100 |
|
| Wrap |
 |
 |
15 |
90 |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe obrażeniom
z ataku. |
| Wring Out |
 |
 |
120 |
100 |
|
| X-Scissor |
 |
 |
80 |
100 |
|
| Yawn |
 |
 |
0 |
70 |
Usypia przeciwnika. |
| Zap Cannon |
 |
 |
120 |
50 |
Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. |
| Zen Headbutt |
 |
 |
80 |
90 |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |